Din order skickas normalt enligt leveranstiden som estimerats på kassasidan vid köp. Observera att leveranstiden baseras på den produkt med längst leveranstid, eftersom vi skickar ordern först då samtliga produkter finns i lager. Vid avvikelser blir du kontaktad av oss, men du kan så klart efterfråga status kring en leverans eller begära delleverans via vårt kontaktformulär, under rubriken "Jag har en fråga på en lagd order" >> "Jag undrar när min order kommer levereras".
Så snart din order har packats på vårt lager, får du ett e-postmeddelande ifrån oss tillsammans med ett sändningsnummer. Med hjälp av sändningsnumret kan du spåra paketet via transportörens hemsida eller mobilapp. Om ordern är skickad med Postnord rekommenderar vi verkligen att ni laddar ner Postnords App, som finns för iPhone eller Android.
Du kan även logga in på vår egen tjänst Mina sidor, där du kan se en sammanställning över alla dina ordrar. Där visas ordrar med leveransstatus och eventuella kollinummer. Det är bra att kontrollera informationen på Mina sidor innan ni kontaktar vår Kundservice.
OBSERVERA – I de fall din order skickats med brev, så får du inget mail. Detta eftersom brevet inte är spårbart. Brev kommer normalt fram ca 2 dagar efter att det skickats ifrån oss.