I Medlemsklubben hittar du information kring din orderhistorik. Dina ordrar summeras på mailadressen som angavs vid köp. Om du handlat via flera olika mailadresser så kommer du behöva en inloggning per mailadress. Det går inte att slå ihop flera mailadresser till ett konto. När du loggar in på Medlemsklubben hittar du följande information:
- Orderhistorik
- Orderstatus
- Kollinummer
- Möjlighet att skapa en returfraktsedel (Gäller ej orders som skickats med pall eller via groupage)
- Skapa ett kundtjänstärende kopplat till en order
Orderhistorik
Samtliga ordrar som vi kan koppla till din mailadress kommer visas i en orderlista, även ordrar som lagts innan du skapade ett konto på Mina sidor. I orderlistan kan du se Ordernummer, Orderdatum, Ordersumma samt status på ordern. För att se en mer detaljerad vy så klickar du på knappen "Visa detaljer"
Detaljerad ordervy
I den detaljerade ordervyn ser du även vilka produkter som ligger på ordern, samt leveranssätt och leveransadress. Om ordern är skickad så hittar du spårbara kollinummer. Det finns även möjlighet att skapa ett supportärende med vår Kundservice direkt från den detaljerade ordervyn.
Var hittar jag Medlemsklubben?
Du hittar Medlemsklubben via knappen "Medlemsklubben" i toppen på vår hemsida, enligt bild. Om du surfar mobilt så hittar du motsvarande knapp i menyn.