I Stockholm har vi vår butik, där du normalt sett kan handla lagerförda produkter direkt över disk. På grund av Covid-19 så har vi varit tvungna att begränsa denna möjlighet, läs mer om det här. Informationen som följer nedan gäller alltså inte för närvarande.
Kan jag handla produkter direkt i er butik?
Proffsmagasinet är främst en e-handel, men vi har även en butik i Stockholm. Vår butik är mer av ett showroom än en vanlig butik. Vi har produkter från utvalda leverantörer framme i butiken och dessa kan du klämma och känna på, precis som i en vanlig butik. Men vi har inget butikslager utan produkterna måste först plockas på vårt e-handelslager dörr i dörr, innan de kan säljas till dig som kund. Väntetiden på den typen av ordrar kan därför bli längre än den du är van vid i en vanlig butik. Vi rekommenderar därför att du lägger en order på hemsidan och väljer att hämta i butik. Då förbereder vi din order och meddelar när den är färdig att hämtas upp.
På grund av Covid-19 så har vi varit tvungna att begränsa denna möjlighet en aning, läs mer om det här.
Hämta ordrar i butiken som beställts på nätet?
Som företagskund så kan du lägga din order via hemsidan och välja att hämta hos oss som leveransalternativ. Vi skickar ett sms till dig när din order är plockad på lagret och redo att hämtas.
Kan jag betala med kontanter?
Nej, vi har inte någon kontanthantering. Vi tar endast emot kortbetalning eller för företag faktura över ett visst belopp. Vi rekommenderar dock att du beställer och betalar din order på hemsidan och väljer att hämta i butik.
Vad har ni för öppettider i er butik / showroom?
Butiken i Stockholm har öppet helgfria vardagar mellan klockan 07:00-17:00.
Här hittar du vår butik:
Proffsmagasinet Svenska AB
Kilabergsvägen 4
126 49 Hägersten